محمدامینمحمدامین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

محمدامین دنیای مامان و بابا

عکس های مسافرت شمال

1392/11/28 17:16
916 بازدید
اشتراک گذاری

شهریور ماه سال 1392 همراه با مادرجون و پدرجون وعموحامد و عمه سمانه اینا رفته بودیم استاراو سرعین واین عکس ها رو وقتی رفته بودیم عنبران ازت گرفتم .مامان جون خیلی بهت خوش گذشت اصلا از اب بیرون نمیومدی . بعد مسافرت هم مریض شدی وروجک من

اینم یه عکس خوشگل که با بابایی گرفتی

عزیزم امیدوارم این سفر خاطره ی خوبی برات باشه وبهت خوش گذشته باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا
29 بهمن 92 11:27
سلام عزیزم کد بکگراند رو از اسکریپتهای اختصاصی حذف کن اونو بذار توی قالب در اخر کدد قالبت قابل از تگ >html>بذارش در اخره کد قالب
مامان جون محمدامین
پاسخ
مرسی از راهنماییتون.
مامان مانلی
29 بهمن 92 12:43
همیشه به سفر خانومی شما با افتخار لینک شدید
مامان جون محمدامین
پاسخ
ممنون عزیزم.ما هم شمارو با افتخار لینک می کنیم
مامان مهدی کوچولو
29 بهمن 92 12:51
اخی عزیزم عکسات چقدر خوشگل شدن
ابجي سجا
29 بهمن 92 15:54
خوش كذشت عزيزم؟
مامان جون محمدامین
پاسخ
جاتون خالی بد نبود
ابجي سجا
29 بهمن 92 15:54
هنوز هم صدقه هايم به نيت سلامتي توست! اهاي دوست من سلامتي ؟
مامان جون محمدامین
پاسخ
مرسی عزیزم.ای بد نیستم.راستی شما آبجی سجاجون هستید؟چند سالتونه؟
مریم
29 بهمن 92 20:07
سلام عزیزم............ خیلی لطف کردین بهمون سر زدین....... ممنون از اینکه افتخار دادین وما رو لینک کردین...... راستی فقط یه چیزی که همه اشتباه میگیرن اینه که من مامانی بچه هاهستم...........ولی قابل ذکر است که من دختر عمه ی بچه ها هستم............. ماشالله پسر خوشگل و دوست داشتنیی دارین.... خدا نگه ش داره واستون..... عکساتونم خیلی زیباست..... راستی با اجازه تون منم لینک تون کردم......
مامان جون محمدامین
پاسخ
ممنون عزیزم.باعث افتخاره که شما مارو لینک کردین .مرسی
الهه مامان مبین
30 بهمن 92 3:14
همیشه خوش باشید عزیزم
مامان جون محمدامین
پاسخ
مرسی گلم
ابجي سجا
1 اسفند 92 11:55
خواهش ميشه خاله جون دوستان جاي ما من19سالمه
مامان جون محمدامین
پاسخ
خوش به حال سجاجون که آبجی مثل تو داره
ابجي سجا
8 اسفند 92 11:11
به اندازه ی تمام دلتنگی هایم به من بدهکاری وعده ی ما باشد روزی که دلتنگم شوی