محمدامینمحمدامین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

محمدامین دنیای مامان و بابا

لالایی پسرم

1392/12/20 15:16
1,856 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

عروسک خوشگل من          بشین کنار دل من

شب شد لالا کن       شب شد لالا کن

 

پسر خوب و ناز من                  عروسک خوشگل من

شب شد لالا کن                    شب شد لالا کن

 

شب که میشه عروسک من             تو دل مامان و بابا

خودشو جا می کنه                        میره لالا می کنه

 

شب که میشه عروسک من           تو دل مامان وبابا

خودشو جا می کنه                      میره لالا می کنه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

گلی
19 اسفند 92 20:25
سلام دوستای گلم خوبین امروز اتفاقی با یه فروشگاه اینترنتی آشنا شدم البته قبلا هم آشنا بودم ولی امروز دقیق رفتم توسایتشون ودرست بررسی کردم دیدم چه قدر چیزای خوبی داره وبه راحتی توی خونه نشستی وسفارش میدی برات بیارن دم خونه دیدم ایده خوبیه که به شما دوستای گلم هم اطلاع بدم گفتم اینجا آدرسشا برای شمادوستای گلم بذارم تا شماهم ازش اگه دوست داشتین استفاده کنید امیدوارم خوشتون بیاد ازشو کلی احساس راحتی وآرامش بهتون هدیه کنه
مامان مانلی
20 اسفند 92 10:58
ای جونم ماشالله روز به روز ناناس تر شده و آقا تر شده
مامان جون محمدامین
پاسخ
لطف دارین عزیزم
ابجي سجا
22 اسفند 92 15:48
الهي جه نااااازي عزيزم فدااااااات
مامان جون محمدامین
پاسخ
قوربونت خوشگلم
ابجي سجا
22 اسفند 92 15:48
ليست كارهاي خانه تكاني سال نو : پاك كردن غم گذشته ها دور ريختن كينه ها شستن افكار منفي چيدن عشق در طاقچه خريد شادي و حراج محبت **خانه تكانيت مبارك**
مریم
23 اسفند 92 9:11
چه خواب زیبا و معصومانه ای.... چه شعر زیبایی واسه لالای گل پسرتون میگین..... از طرف من یه بوس محکم گل پسرتون و بکنین
مامان جون محمدامین
پاسخ
آره عزیزم امین جون این لالایی رو خیلی دوست داره.قوربونت
فرناز خاله آرسن جون
27 اسفند 92 16:22
سلام خوبین ؟راستش ما چند وقته نبودیم یادم نمیاد که بار آخری به پیام شما پاسخ دادم یا نه ؟واسه اون خواستم از دوباره پیام بدم و بگم با کمال میل فقط تاریخ تولد محمد امین جون رو واسم بفرستین و محمد امین جونو ببوسین
مامان جون محمدامین
پاسخ
ممنون عزیزم.باشه واستون می فرستم
ساناز
27 اسفند 92 16:53
یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای شما دوست عزيزم مسئلت مینماییم كارت تبريك من براي شما http://s5.picofile.com/file/8117322500/69.jpg
الهه مامان مبین
28 اسفند 92 1:02
چند روز ديگه بهار مياد و همه‌چيز رو تازه مي‌کنه،.. سال رو ، ماه رو روزها رو ، هوا رو ، طبيعت رو ، ولي فقط يک چيز کهنه ميشه که به همه اون تاز‌گي مي‌ارزه ، اونم دوستيمونه ...... اميدوارم عيد با شکوفه هايش، بهار با گلهايش و سال نو با اميدهايش بر تو دوست عزیزم مبارک باشد .
مامان جون محمدامین
پاسخ
امیدوارم شما هم سال خوبی داشته باشین و عیدتون مبارک
مامان الینا
28 اسفند 92 10:54
سال نو مبارک محمد امین جون. یه بوس بده از اون بوسهای شب چها رشنبه سوری که خونه عمه به همه میدادی. خیلی ناز شدی . خیلی دوست داریم .این بوسها از طرف دایی و زندایی و الیناست.
مامان جون محمدامین
پاسخ
مرسی زندایی جونم اینم یه عالمه بوس برای شما
مامان هیمن
28 اسفند 92 22:34
ای خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها،ای تدبیر کننده روز و شب ای دگرگون کننده حالی به حالی دیگر،حال مارا به بهترین حال دگرگون کن پیشاپیش سال نو مبارک.
مامان جون محمدامین
پاسخ
سال نو شما هم مبارک.
مامان هیمن
28 اسفند 92 22:35
چقد هم ناز خوابیده.خدا حفظش کنهممنون که بهمون سر زدین با افتخار لینکتون میکنم.
مامان جون محمدامین
پاسخ
خیلی ممنون از لطفتون.بازم پیش ما بیایین
الهه مامان مبین
3 فروردین 93 3:09
سال نو مبارک دوست عزیزم
مامان جون محمدامین
پاسخ
سال نو شما هم مبارک خانومی
مامان آروین
5 فروردین 93 14:22
سلام دوست عزیزم ممنون که پیشمون اومدید و نظر زیباتونو برامون بیادگار ثبت کردید سال نوتون مبارک با آرزوی بهترین ها و برترینها برای شما و خانواده عزیزتون پسر ماهمو از طرفم ببوس ایشالله دومادش کنید
مامان جون محمدامین
پاسخ
مرسی عزیزم از لطفت .سال نو شما هم مبارک
مامان رضوانه
8 فروردین 93 20:15
سلام عزیزم پسرگلم خاله جون دلمون برات تنگ شده کی میای اون لپ خوشگلت و ببوسیم راستی عزیزم عیدتون مبارک
مامان جون محمدامین
پاسخ
دل منم براتون تنگ شده خاله جون.خاله جون عید شما هم مبارک
ابجي سجا
10 فروردین 93 16:04
ﻫﺰﺍﺭﺑﻮﺳﻪ ﻋﺴﻠﯽ ﺩﺭﭘﺎﮐﺖ ﻋﺸﻖ ﺑﺎﻣﻬﺮﻣﺤﺒﺖ ﺩﺭﺻﻨﺪﻭﻕ ﻋﺸﻖ ﺑﺮﺍﯼ خاله ي عزيزم
مامان جون محمدامین
پاسخ
قربونت عزیز دلم.
ابجي سجا
10 فروردین 93 16:39
سلام خاله جونم اشكال نداره خاله ي عزيز عيد شماهم مبارك ان شاءالله سال نوبرازشادي باشه براتون
مامان جون محمدامین
پاسخ
همچنین برای شما عزیز دلم
ابجي سجا
10 فروردین 93 16:39
رسيدن بخير خاله جون
مامان جون محمدامین
پاسخ
مرسی گلم
الهه مامان مبین
10 فروردین 93 20:23
سلام دوست جونم . خوبید . اومده بودید قزوین ؟
مامان جون محمدامین
پاسخ
مرسی بد نیستیم.نه رفته بودیم کرمانشاه.مگه شما تو کرمانشاه نیستید؟
ابجي سجا
16 فروردین 93 16:24
خدا باشد نگهدارت عزیزم به وقت غصه ها یارت عزیزم گل لبخند باشد بر لبانت دعای خیر من پشت و پناهت
ابجي سجا
16 فروردین 93 16:25
سلام خاله جون خوبین؟؟امین حون خوبه؟؟
مامان جون محمدامین
پاسخ
سلام عزیزم ما خوبیم.تعطیلات نوروز خوش گذشت عزیزم؟