محمدامینمحمدامین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

محمدامین دنیای مامان و بابا

عکس های مسافرت بعد از ماه مبارک رمضان

1393/5/16 18:44
953 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

وسلام به همه ی شما دوستان عزیزم که همیشه به ما لطف دارید و ما رو فراموش نمی کنیدبوسبوس

چند وقتی بود که به خاطر ماه مبارک رمضان نمی تونستم به وبلاگ پسرم برسم و عکس های جدیدش رو بذارم عکس هایی که قبل از ماه مبارک رمضان تو مسافرت شمال گرفتم همون هایی که چند روز پیش بلاخره موفق شدم براتون بذارم امیدوارم خوشتون اومده باشه. ولی عکس هایی که الان براتون میذارم مربوط میشه به مسافرت 5روزه به شهر خودمون که به خاطر ماه مبارک رمضان چند وقتی میشد که به مراغه نرفته بودیم جای شما هم خالی خیلی خوش گذشت این چند تا عکس از پسر گلی خودم که براتون میذارم.

عکس های پایینی رو وقتی رفته بودیم پارک ازت گرفتم خوشگل مامانفرشتهفرشته

عزیز دلم این عکس هارو هم روزی که با دوست بابایی رفته بودیم مهاباد ازت گرفتمبغلبغل

اینجا کنار یه رودخونه نشسته بودیم که تو و طاها اصرار کردین که باید بریم تو اب که اخرشم کار خودتون رو کردین و به قول خودت رفتین آب باجیقه قههخنده

وقتی مراغه بودیم عمه سمانه اینا از تبریز اومده بودند اونجا که یه روز قرار گذاشتیم و نهار درست کردیم و رفتیم بیرون طرف های سد علویان مراغه .اون کوچولو هم الیاس پسر عمه ی امین جونهجشنجشن

این عکس های خوشگل رو هم وقتی رفته بودیم باغ پسر عمه ی بابایی ازت گرفتم .اون دخمل خوشگلم آیناز جون هستش که امین جونم بهش میگه آبجی بوسبوس

بلاخره جمعه برگشتیم خونه ی خودمون جای شماها خالی خوش گذشت.بای بایبای بای

پسندها (6)

نظرات (12)

الهه مامان مبین
19 مرداد 93 18:40
قربون اون عکسای همیشه خوشگلت عزیزممممممممممممممممم
مامان جون محمدامین
پاسخ
ممنونم خاله جون
ابجی سجا
20 مرداد 93 15:13
تنها چیزی که از فردا میدانم این است که خدا قبل از خورشید بیدار است از او میخواهم که قبل از همه در کنار تو باشد و راه را برایت هموار کند !
ابجی سجا
29 مرداد 93 12:01
کوه میشوم برایت... یک بار بگو دوستت دارم تا هزار بار تکرارش کنم
ابجی سجا
30 مرداد 93 22:48
یادت باشه وقتی دلبر داری باید از بقیه “دل” برداری . . .
مامان پریسا
6 شهریور 93 17:06
خدا نگهدارتون باشه، ان شاء الله همیشه به گردش و شادی
مامان جون محمدامین
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم
ツ دختربهاری
8 شهریور 93 17:26
سلام ممنون که بهم سرزدین منم شما رو لینک کردم
مامان جون محمدامین
پاسخ
خواهش می کنم.باعث افتخار ماست عزیزم.
مامان و بابا
11 شهریور 93 18:03
سلام من شایان جون هستم 11 ماهه خوشحال می شم به وبلاگ من هم سر بزنی .
مامان جون محمدامین
پاسخ
چشم حتما به دیدنتون میام
ابجی سجا
19 شهریور 93 15:08
نی نی عکس
23 مهر 93 21:21
ماشاالله چه بچه نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم http://www.niniaxs.ir/.
ابجی سجا
28 آبان 93 14:00
به اندازه دلتنگی سربازان بی مرخصی زندونیای بی ملاقاتی قناری های توی قفس مریض های بی نفس و دل های بی کس بیادتم ااااااابيم
مامان جون محمدامین
پاسخ
ممنونم گلم
مامان کوروش کوچولو
23 آذر 93 10:38
خوشمزه من ، خیلی دوستت دارم ، همیشه به شادی و خوشی باشه انشااله ، چرا نمیای به کوروش هم سربزنی منتظرتیم
مامان جون محمدامین
پاسخ
سلام خانومی.خیلی ممنون که ما رو فراموش نکردین.دلمون براتون تنگ شده حتما میاییم به شما هم سر می زنیم
مامانی رادین
30 آذر 93 0:35
سلآم خاله جون رادین تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده ممنون میشم. بهمون رای بدین شماره 43 به 1000891010 ممنون
مامان جون محمدامین
پاسخ
سلام عزیزم.چشم حتما بهت رای میدم انشالله که اول بشی