محمدامینمحمدامین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

محمدامین دنیای مامان و بابا

بعد چند ماه ما اومدیم

1393/9/23 13:35
782 بازدید
اشتراک گذاری

سلام                   سلام                سلام

سلام به همی دوستای گلم.خیلی دوستون دارم و دلم برای همتون تنگ شده بود.

ببخشید دوستای گلم که این مدت نمی تونستم به شما سر بزنم این چند ماه رو به خاطر اسباب کشی منزل و قطع بودن اینترنت نمی تونستم بیام ولی دلم برای همتون تنگ شده بود. این مدت همش به یاد شما بودم امیدوارم دوباره بتونم به وبلاگ پسملی گلم بیام و مطالب جدیدی بزارم و امیدوارم شما هم خوشتون بیادو مارو تنها نذارین.

    

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (5)

مامان مینا
23 آذر 93 19:28
سلام امین جون خیلی خوشحال شدم وبلاگتونو به روز کردین منتظریم عکس های جدید امین گلی رو ببینیم
مامان جون محمدامین
پاسخ
سلام خانوم.چشم حتما عکس های جدید امین جونو به زودی میذارم.ممنون
ابجی سجا
24 آذر 93 18:21
سلام الهي فدا امين جونم بشم ماشاءالله بزرك شده امينم دلتنكت بودم
مامان جون محمدامین
پاسخ
خدا نکنه گلم.مرسی عزیزم
ابجی سجا
24 آذر 93 18:22
قلبم به هوای تو تلاطم دارد / با خیزش موجها تفاهم دارد بگذار بگویند که عاشق کور است / دیوانه چکار به حرف مردم دارد
الهه مامان مبین
26 آذر 93 17:07
ای جونم ماشاا.. چقدر بزرگ شدی خوشگلم . اینقدر که مامانی دیر به دیر آپ میشه . ما همیشه دوستون داریم
مامان جون محمدامین
پاسخ
مرسی خاله جونم.شما همیشه به ما لطف دارین
مامان کوروش کوچولو
13 دی 93 8:33
خوشحالم بازم دیدمت عروسک خاله خیلی دوستت دارم همیشه بخندی
مامان جون محمدامین
پاسخ
ممنونم خاله جونم