محمدامینمحمدامین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

محمدامین دنیای مامان و بابا

برای گل پسرم محمد امین

1392/11/28 18:36
677 بازدید
اشتراک گذاری

فسقلی مامان این عکس رو بعد اینکه از بیمارستان برگشتیم خونه و مادرجون تو رو برد حموم بابایی ازت گرفت .با لباس های تازهای که تنت کردی و کلاه نارنجی مثل عروسک ها شدی.

محمدامینم ,فرشته کوچولوی من شش روزه بودی که دکتر گفت هنوز زردیت خوب نشده و باید سه روزی رو تو دستگاه باشی تا خوب شی خیلی سخت گذشت این چند روز همش با گریه گذشت خیلی نگرانت بودم ولی بخاطر تو باید تحمل میکردم...

اینجا هنوز نافت نیوفتاده ,ده روزه بودی که نافت افتاد.همون روز هم از دستگاه اوردیمت بیرون چون خدا رو شکر خوب شده بودی و همون روز یه عالمه مهمون از مراغه و تبریز برای دیدن تو اومده بودنت و چند نفری هم از دوستامون تو ارومیه که همه برای نهار رفتند رستوران و نهار رو اونجا خوردند ولی من وتو وخاله ورضوانه تو خونه موندیم و بابایی نهارمونو اورد خونه .بعد نهار مهمون ها اومدند خونه و فیلم عمل رو که تو به دنیا اومدی رو نگاه کردند,مامانی اون روز خیلی خوش گذشت عزیزم با تو و در کنار تو بودن برای من یه دنیاست و من این روزهارو با هیچ چیزی عوض نمی کنم.

 

                                   

اینم چندتا عکس خوشگل از روز مهمونی تقدیم به تو

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)