محمدامینمحمدامین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

محمدامین دنیای مامان و بابا

اولین مسافرت مشهد گل پسردر نه ماهگی

1392/12/21 17:05

سلام امین جونم از اولین مسافرت تو به مشهد رو برات می نویسم که وقتی بزرگ شدی برایت خاطره ای باشد از دوران کودکیت.

دی ماه سال 1391 بود که ما با خاله زهره اینا برای رفتن به مسافرت تعطیلات عید برنامه ریزی می کردیم که بلاخره تصمیم گرفتیم که با ماشین خاله جون اینا بریم مشهد و در راه برگشت از مسیر شمال برگردیم و به چالوس و نمک آبرود و شهر های دیگه هم بریم.

29 اسفند روز تحویل سال نو بود که ما اون روز رو در مراغه بودیم و به عید دیدنی رفتیم و تو یه عالمه عیدی جمع کردی.اینجا چند تا عکس با لباسهای عیدت برات گذاشتم که رفته بودیم خونه ی خاله فریبا برای عید دیدنی.مامانی قربونت بشه که با این لباس ها خیلی خوش تیپ میشی

فردای اون روز یعنی سی ام اسفند صبح ساعت 7راه افتادیم رفتیم سمت مشهد .شب رو تو سمنان موندیم و صبح راه افتادیم که ظهر خدا رو شکر همگی سالم به مشهد رسیدیم .مامان جونم خیلی خوش گذشت چون این اولین سفر دوری بود که تو در کنار ما بودی ,سفری که هیچوقت فراموش نمیشه .

این عکس ها رو هم وقتی تو هتلمون بودیم ازت گرفتم.کلاهتم از مشهد برات خریدیم .با این کلاه خیلی خوشگل می شدی عزیزم.ولی حیف که بعد برگشتن از مشهد کلاهت رو تو بازار از سرت ورداشتی و گم کردی شیطون بلا

این عکس رو هم تو آتلیه مشهد ازت گرفتند خوش تیپ مامانی

بعد برگشتن از مشهد از راه شمال برگشتیم .این عکس ها رو تو نمک ابرود ازت گرفتیم .سوار تله کابین شدیم و رفتیم بالای جنگل , خیلی عالی بود

مامان جونم این عکس ها رو هم تو راه برگشتن بابایی ازت گرفته بود .