محمدامینمحمدامین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

محمدامین دنیای مامان و بابا

دلنوشته های مادرانه

1392/11/13 17:54
290 بازدید
اشتراک گذاری

محمدامینم , ستاره ی درخشانم

امروز که از خواب بیدار شدم و صورت همچو ماه تو را در کنارم دیدم به یاد آوردم روز های زیبایی را که با هم سپری کردیم . روز هایی که پر بود از خاطرات شیرین من و تو, روزهایی که هیچوقت فراموش نمی شوند.

روزی که تو به دنیا آمدی را هیچوقت فراموش نمی کنم , آن روز که برای اولین بار دستت را در دستم گرفتم بهترین و شیرین ترین لحظه در زندگیم بود و تو چون زیبا فرشته ای آرام در کنارم خوابیده بودی.

 

محمد امینم , عزیز دلم ,

روز هایی که در انتظار بزرگ شدنت لحظه شماری کردم , روزهایی که چشم از خواب باز کنی و بهترین ها را برای مادر هدیه دهی . لبخند زیبایت را , تنها نشستنت را , چهار دست و پا راه رفتنت را, دندان در اوردنت را, راه رفتنت را و امروز که قدم در بیست ماهگی می گذاری حرف زدنت را.

 

 

محمد امینم, قند عسلم

امیدوارم همیشه خنده بر لبانت جاری باشد . امیدوارم همیشه تو را سالم و با نشاط ببینم چون شادی تو شادی من است و غم و ناراحتی تو موجب ناراحتی من.

 

قد تمام ستاره های آسمان دوستت دارم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان الینا خاااااااااااااانوم
9 بهمن 92 19:22
ای جاااااااااااااااااااااااااااااااان اون چشای خوشگلتو بخورم من که نشستی جلوی کامپیوتر و داری وبلاگتو میبینی. دست مامانی درد نکنه .
مامان جون محمدامین
پاسخ
مرسی .دست شما هم درد نکنه که ما رو فراموش نمی کنید
الهه مامان مبین
10 بهمن 92 23:23
سلام..خوبید شما .. ممنون دوست عزیزم از اینکه به ما سر زدید ... هزار ماشاا... چه پسمل نازی ... خدا حفظش کنه ... مبین من از پسر شما 4 روز کوچکتره ... با افتخار لینک شدید ... دوست خوبم.... بازم پیشتون میایم ... شما هم به ما سر بزنید.....
مامان جون محمدامین
پاسخ
سلام عزیزم.مرسی که به یاد ما هستید,دوستی با شما باعث افتخاره گلم
دخملی شکلک
11 بهمن 92 0:21
ممنون عزیزم با افتخار لینکید تو پست ثابتم یه آدرس دادم که توش گفتم قالب هست برو اونجا همین قالب وبلاگتون رو با تغییرات ویژه و کودکانه تر طراحی کردم استفاده کم
مامان جون محمدامین
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم.
مامان رضوانه
14 بهمن 92 12:51
خیلی نازشدی عزیزم دست مامانت دردنکنه واقعا عالیه
مامان جون محمدامین
پاسخ
مرسی خانومی شما لطف دارین.رضوانه جون رو ببوسید