محمدامینمحمدامین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

محمدامین دنیای مامان و بابا

دوست جونام

1392/11/27 16:31
765 بازدید
اشتراک گذاری

اینم از دوست جونای خوشگل محمد امین گلم که همشون رو خیلی دوست داره

این دخترخاله رضوانه جونم هستش.خیلی دوستش دارم

این دخمل کوچولو اسمش آیناز هستش.مثل عروسکه

این دخمل های خوشگل دختر داییهام هستن,از چپ به راست:نغمه.انیس.الهه.الینا .خیلی دوستون دارم

اینجا تولد ریحانه دختر عمم هستش .سمت چپ من نشسته و الیاس ,داداش ریحانه سمت راست من نشسته.اون دخمل کوچولو اسمش عسل ,دختر عموی بابامه .خیلی دوستتون دارم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان الینا
27 بهمن 92 19:50
محمد امین جان انشاالله همه دوستات بزرگ شن و برای هم دختر داییها و دختر عمه ها و پسر عمه های خوبی شین .
مامان جون محمدامین
پاسخ
مرسی زن دایی جون
مامان مهدی کوچولو
29 بهمن 92 12:52
عزیزم دوستاتم مثل خودت نازن
مامان جون محمدامین
پاسخ
مرسی شما لطف دارین
ابجي سجا
1 اسفند 92 11:56
ماشائالله به دوست جونات امين جونم
مامان جون محمدامین
پاسخ
ممنون عزیزم
ابجي سجا
6 اسفند 92 18:15
سلامتی خودت که ساکن طبقه آخر برج معرفتی ولی با ما طبقه هم کفی ها می پری...!!!
ابجي سجا
15 اسفند 92 15:57
پاییز یا زمستان چه تفاوتی دارد ؟ حضورت ، صدایت ، نفس هایت و گرمی دستانت بهاری می کند سرزمین مرا...
ابجي سجا
15 اسفند 92 16:10
سلام خاله جون خوبين؟؟امين جونم خوبه؟؟
مامان جون محمدامین
پاسخ
سلام عزیز دلم.من خوبم امین هم بد نیست,سجاجون گلم چطوره؟