محمدامینمحمدامین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

محمدامین دنیای مامان و بابا

آتلیه عکس های جوجویی3

1392/12/15 16:39
1,259 بازدید
اشتراک گذاری

 

                      

 

قند عسلم این عکس رو تو مشهد گرفتیم تو اولین بارت بود که می رفتی مشهد پسرکم ,عید سال 1392

 

عزیزم مامان قربون خنده هات بشه که اینجوری خوشگل می خندی.

 

نازنینم اینجا هنوز کوچول موچول بودی و نمی تونستی بشینی

 

محمدم این لباساتو مادرجونت از مشهد خریده بود با این لباس ها مثل هویج میشدی عسل مامان

 

محمد امینم ,زیبای من تو بهترین هدیه خدایی واسه ما

 

اینجا رفته بودیم خونه خاله عید دیدنی .عید سال 1392

 

عزیزم اینجاهم نمی دونم داری به چی فکر می کنی شاید به خرابکاری های بعدیت

 

وای گلم این عکست خیلی خوشگل افتاده .داری به تلویزیون نگاه می کنی

 

پسر نگو بلا بگو              گل تو گلدونا بگو

 

اینجا تازه از شهرستان برگشته بودیم خونه .رفته بودیم تولد ریحانه جون این بادکنک رو هم از اونجا اوردی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

ابجي سجا
15 اسفند 92 21:01
واي فدا خنده هاي نازت بشم من امين جونم
مامان جون محمدامین
پاسخ
مرسی عزیزم
ابجي سجا
15 اسفند 92 21:01
سجا هم خوبهماشاءالله هرجه برزكتر ميشين شيطونياشون هم بيشتر ميشه
مامان جون محمدامین
پاسخ
خداروشکر .خدا حفظشون کنه
مامان الینا
17 اسفند 92 9:54
سلام عمه جون خوبی؟ داداشیم خوبه؟با زحمتای من دلم برای محمد امین جون تنگ شده . روشو ببوس
مامان جون محمدامین
پاسخ
سلام خوشگلم.امین هم خوبه ,ما هم تو رو می بوسیم عزیزم
خرید تقویم سال1393
17 اسفند 92 13:37
سلام سال نو مبارک اگه دوست داريد براي کوچولوهاتون تقويم سال 93 رو درست کنيد حتما از وبلاگ ما ديدن کنيد با خريد تقويم در فرمت png ميتوانيد تقويمي با عکس هاي فرزند دلبندتان داشته باشيد. اين فايل ها در اندازه پوستري هستند. http://t1393.blogsky.com
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
17 اسفند 92 15:11
درود خیلی متشکرم از پیام تبریکتون عکسهای تولد رو آپلود کردم منتظر نظرات شما عزیزان هستم دوستون دارم
مامان جون محمدامین
پاسخ
خواهش می کنم
samira
18 اسفند 92 10:07
سلام عزیزم. لینکتون کردم.
مامان جون محمدامین
پاسخ
مرسی گلم.
مامان مهدی کوچولو
18 اسفند 92 23:11
عزیزم عکسات خیلی خوشگلن وای چه خنده های نازی دل ادم میره
مامان جون محمدامین
پاسخ
شما لطف دارین عزیزم
ابجي سجا
19 اسفند 92 15:20
سلام خاله جون جاي شماهميشه خالي
مامان جون محمدامین
پاسخ
قربوبت عزیزم.دوستان به جای ما
الهه مامان مبین
19 اسفند 92 17:09
اییییییییییییییییی جونم خاله . قربون اون عکسای خوشگلت و بوس برای مامانی خوش سلیقه
مامان جون محمدامین
پاسخ
خدا نکنه خاله جونممنون خاله جون از لطفتون
مریم
23 اسفند 92 9:14
به به.............. چه عکسایه خومشلی..... دست بزنیم واسه این مامانی هنرمند
مامان جون محمدامین
پاسخ
ممنون عزیزم.
آیلار
23 فروردین 93 23:46
salam fatemeh joon dastet dard nakone kh gashang boodan.be aga hadi salam beresun az roye mahe amin joonam ham beboos.delam baratun ye kuchulu shode.
مامان جون محمدامین
پاسخ
ممنونم عزیزم.دل منم برات یه ذره شده,مواظب نی نی و خودت هم باش.می بوسمت